niedziela, 12 sierpnia 2018

Moja książka na temat mutyzmu wybiórczego

W linku poniżej dołączam recenzję pierwszego wydania mojej książki ,,Mutyzm wybiórczy - poradnik dla rodziców,  nauczycieli i specjalistów", która ukazała się w czerwcu 2017 r.  Od niedawna jest dostępne czwarte, poszerzone jej wydanie. Książka okazała się bestsellerem i jest najlepiej sprzedawaną książką z zakresu MW sposród wszystkich książek wydanych dotychczas przez Wydawnictwo ,,Impuls" z Krakowa. Jako jedyna książka z tematyki mutyzmu wybiórczego wydana w języku polskim jest rekomendowana przez Stowarzyszenie ,,Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego".

https://nauka-to-tez-sztuka.blogspot.com/2017/10/mutyzm-wybiorczy-maria-bystrzanowska.html?spref=fb&m=1

Dla osób zainteresowanych nabyciem mojej książki wklejam link do ostatniego, poszerzonego wydania, ponieważ w niektórych księgarniach można jeszcze spotkać ostatnie egzemplarze poprzednich wydań.

http://www.impulsoficyna.com.pl/katalog/mutyzm-wybiorczy-poradnik-dla-rodzicow-nauczycieli-i-specjalistow,1886.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

List ucznia z MW do rówieśników z klasy

Koleżanki i koledzy z klasy! Mam na imię ....., jestem uczniem klasy..., czyli waszym kolegą. Lubię chodzić do szkoły i bardzo chciałbym się...