sobota, 11 sierpnia 2018

POWITANIE I O MNIE

D
Drodzy Rodzice dzieci z mutyzmem wybiórczym, Specjaliści i Nauczyciele !

Z radością witam Was na moim blogu :)

Jest to miejsce, na którym będę pisać o mutyzmie wybiórczym, zaburzeniu lękowym, które jest coraz częściej diagnozowane u dzieci w wieku przedszkolnym. Mutyzm wybiórczy charakteryzuje się tym, że dziecko w domu z najbliższymi rozmawia normalnie, natomiast w przedszkolu/szkole milczy lub odzywa się tylko do wybranych osób. Postaram się poruszać wszystkie istotne zagadnienia związane z tą tematyką.

Kim jestem ?

Nazywam się Maria Bystrzanowska, jestem logopedą i specjalistą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Od ponad 20 lat pracuję w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej oraz w przedszkolach. W kręgu moich zainteresowań terapeutycznych znajduje się diagnoza i terapia różnych zaburzeń mowy i komunikacji u dzieci i młodzieży.

Jako praktyk od kilkunastu lat prowadzę również skuteczną terapię dzieci z mutyzmem wybiórczym oraz wspieram ich rodziny (także poprzez konsultacje online). Uczestniczyłam w warsztatach dotyczących tego zaburzenia, prowadzonych przez Maggie Johnson – współautorkę książki pod tytułem ,,The Selective Mutism Resurce Manual”.
Posiadam dużą wiedzę teoretyczną oraz doświadczenie w prowadzeniu konferencji, szkoleń i warsztatów na temat mutyzmu wybiórczego. Jestem autorką wydanej w czerwcu 2017 r. książki pod tytułem ,,Mutyzm wybiórczy – Poradnik dla rodziców, nauczycieli i specjalistów”.

Rodziców dzieci z MW a także specjalistów i nauczycieli zapraszam na konsultacje online (Skype, telefon, e-mail, messenger). Współpracuję z psychologiem o specjalności klinicznej. Oferuję również prowadzenie szkoleń i warsztatów.
Zapraszam do kontaktu: e-mail: mutyzm.wroclaw@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

List ucznia z MW do rówieśników z klasy

Koleżanki i koledzy z klasy! Mam na imię ....., jestem uczniem klasy..., czyli waszym kolegą. Lubię chodzić do szkoły i bardzo chciałbym się...